505 222 888

nsti@nsti.pl
centrum danych
USŁUGI GŁOSOWE

Centrale PBX

Usługa NSTI Desk to desk (Centrala PBX) umożliwiabudowę autonomicznej sieci telefonicznej w oparciu o tradycyjna linię analogową lub dzięki wykorzystaniu VoIP (telefonii internetowej), przy jednoczesnym podłączeniu do sieci zewnętrznej komercyjnego operatora. Proponowane rozwiązanie pozwala na wyłączenie z bilingu połączeń telefonicznych, tych rozmów, które pracownicy przeprowadzają między sobą na terenie przedsiębiorstwa. Centrale typu PBX pozwalają na zdecydowane zmniejszenie kosztów połączeń telefonicznych, które docelowo obejmą jedynie rozmowy wykonywane w ramach połączeń zewnętrznych.

Dla kogo

NSTI Desk to desk (Centrala PBX) jest znakomitym rozwiązaniem dla małych firm oraz dla rozbudowanych organizacji, w których duża część rozmów telefonicznych przeprowadzana jest wewnątrz firmy, między jej pracownikami. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, czy to przy wykorzystaniu systemu łączy analogowych, czy z użyciem internetu szerokopasmowego, jesteśmy w stanie stworzyć autonomiczną, niezawodną, wewnętrzną sieć telekomunikacyjną firmy, z jednoczesną możliwością wykonywania połączeń zewnętrznych. Przy czym, połączenia typu „biurko – biurko” będą się odbywały z wykluczeniem operatora zewnętrznego.

Korzyści

    • budowę sieci wewnętrznej w oparciu o: centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, telefony systemowe, analogowe i VoIP oraz urządzenia typu faks,
    • zastosowania najnowszych technologii telekomunikacyjnych,
    • dostosowanie sieci do potrzeb Klienta z możliwością wykonywania połączeń wewnętrznych i zewnętrznych w firmach liczących od kilku do kilkuset pracowników, czy w korporacjach zatrudniających tysiące osób,
    • niezawodną obsługę nawet przy ekstremalnie dużym ruchu telefonicznym,
    • rozwiązania typu:
      • nagrywanie rozmów
      • połączenia w systemie audio-video
      • wyświetlanie numeru dzwoniącego
      • rozbudowaną pamięć kontaktów
      • możliwość jednoczesnego połączenia między kilkoma pracownikami w systemie minikonferencja
      • możliwość wykonywania połączeń w systemie multikonferencyjnym
      • możliwość prowadzenia rozmowy wraz z jednoczesnym transferem danych np. faksowaniem
    • możliwość prowadzenia rozmowy wraz z jednoczesnym transferem danych np. faksowaniem
    • wsparcie techniczne 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.